Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Tuesday, January 4, 2011

MeROTI

Roti sebelum dibakar(Kalo tak tunjuk kan korang kata aku tipu lak..)Ada aku kesah kata MR seraya mengherotkan mulut kaka

 Roti paun inti kaya

Macam tak percaya jer aku telah berjaya menghasilkan roti yang tak berapa gebu. Ayat melampaunyalah kan macamlah  dah berjaya menghasilkan Black-forest-trifle-raja-bersiong.-TTM tak pun kurang2 oreo ciskek bolehlah announce gini hehe.

Kalo Kak Liza baca ni mesti dia kata..eleh akak kalo stakat roti ni sambil pejam mata pon boleh buat hehe... 

Roti aku ni masa panas ok jer lembut..pas sejuk jadi keras nape eh? Aku ingat kalo menjadi pasni takyah dah beli roti gadenia..tapi nampaknya aku dan gadenia memang tak dapat dipisahkan.

NOTA b/b : Entry tahun baru dimulakan dengan projek meroti..apakah tuan rumah akak lebih suksess dalam bidang masakan untuk tahun 2011.





*** Tq, sila datang lagi ***

3 comments:

Jasfyra said...

kasi up resipi la tie...leh aku tiru..hihi

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah terror lah akak buat roti

MAYA said...

ok lah tu.. at least siap gak roti.. saya?? nan ado!! haha

Last Comment