Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Thursday, January 20, 2011

Terbaru dari ladang


Alkisahnya tengahari tadi masa nak kuar lunch masuk je kete tetiba ternampak beg Wawa kat seat sebelah pemandu..alahai budak ni tertinggal beg lagi. Baju utk transit seme ada dalam tu, jadi bergegas ke sekolah dia..nasib dekat jer..dlm 3 menit dah sampai. 

Sampai sekolah sedang molek budak-budak ni tengah mandi...Cikgu bagitau Anis muntah, badan dah panas sikit. Saya pon decide bawak balik takut melarat susah pulak. Memula ingat nak hantar rumah mak sementara saya balik kerja, tapi memandangkan hari ni balik kul 4, terus bawak balik ke opis..2 jam je lagi kan.
Kasi makan dulu kenyang-kenyang
 Suruh buat homework plak, tupun sekejap-sekejap saya kena jerit, sebab budak ni bising sampai nak wat kje pon tak fokus.
Buat kira-kira sambil ditemani abg spaideman.

Selamat Hari Thaipusam!!!




4 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

upah makan kenyang2 baru buat homework yerk..he he he

h4ni3 said...

hehehe
sambil buat homework, sempat lagi posing depan kamera
:)
tganu tak cuti eh??

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Zana..kecik2 dah ajar anak bagi upah kan hehe
Hani ~ Ganu x ambik taipusam la ..x aci kan

watieque78 said...

upahnye sungguh menyelerakan hehehe

Last Comment