Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Thursday, January 20, 2011

Aerebics...Tolong saya


Ini rupabentuk saya sekarang. Spare tayar melendut macam apa dah. Gambar 1st day erobik..kita tgk 2 bln dr sekarang, kot2 lebih teruk dari ni jer hehe.

Sape 'pengerobik' tegar kat sini??  Tolong saya jawab pemasalahan saya ni. Sebenarnya saya baru jer joint erobik, baru dua kali gi je pon tapi tiap kali pas abis erobik nasfu saya terhadap makanan dan minuman adalah mencanak-canak. Masa gi erobik tu memang x bawak bekal air takut pancit, jadi balik rumah mulalah togok air tak hengat..gedeguk..degeguk... dan makan pon x hengat jugak. Ini normal ke?


Rasa macam tak berbaloi plak bererobik, sebab lepas tu mesti bantai makan mcm orang kelaparan. Sape-sape yang tau tolong bagi nasihat adakah ini normal atau paranormal? ke mula-mula je gini?







Sebelum berundur saya sajikan gambar patin tempoyak yang takde kena-mengena dengan tajuk hehe. Owh shedapnya ikan patin..lupa sekejap mood tengah berdiet



glitter-graphics.com

3 comments:

Sharifah nor said...

heheee..mula2 kena gelak dulu..akak pun join aerobic baru je lagi..,cikgu kata,memang semua akan alami mcm tu. Jadi kena byk minum air. sebelum aerobic..seteguk dua..semasa aerobic kalau dahaga seteguk dua juga..lepas selesai aerobic..minum sebyk yg mungkin..Mcm biasalah..jaga makan..no nasi lemak..no roti canai..yes to sayur dan yes to air..heeee....

Jasfyra said...

kalo ikut pengalaman aku la kan..dulu2 time study aku rajin p jogging..lps jogging penat,mmg xlalu mkn.kalo mkn pun kuantiti sikit,secara automatik okeh...sbb [enat tu kot

lps ko aerobik ko semangat lak mkn ek.hahaha.aku cadangkan ko jgn masak sedap2..baru la ko xlalu nk mkn..cewah!! aku ni ckp je pandai,tp aku pun bam2..hahaha

monas2petronas said...

panas tie, panas...tahniah tie memahami entry saya ..hahaha

Last Comment