Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Thursday, December 30, 2010

Terbeli barang curi..apa perlu dibuat

Ingat tak pasal entry INI. Waaa.... aku rasa aku dah terbeli barang curi. Budak yang jual tepon tu rupanya memang HOT kat kg dia...berapa kali dah kena belasah sebab 'naik rmh org' pastu dia memang suka kencing punya orang.. menipu tahap dewa..siap cakap mak dah meninggal..padahal mak idup lagi. Orang yang sampaikan info ni bagitau kalau sebut je nama dia memang orang kg. dia tau sangat..cerita pon tara guna lah.


Haritu dia pinjam motor abang aku..katanya nak gi beli rokok jer tapi sampai 2 minggu masih tak pulangkan..mak dgn adik aku ni tak kecoh sebab ingatkan dia takde transport jadi alang-alang takde org guna pon motor tu bagi jelah dia pinjam. Kisahnya nak terbongkar semua ni, jiran sebelah rmh aku adik dia sekampung dengan budak lahabau ni. Mak aku ceritalah lahabau ni pinjam motor dah dua minggu tak hantar, sekali dia kata budak ni dah kena tangkap polis sebab naik rmh orang. mak aku antara percaya dgn tidak, sebab dia ni kalau dtg rmh aku makan siap basuh pinggan, jalan tertunduk-tunduk punya hormat orang tua. Rupanya itu adalah lakonan semata-mata..nasib baik anugerah skrin dah abis, kalau tak boleh aku calonkan dia ni


Bertitik tolak dari itu,  aku pun bertukar profession menjadi PI..sah dia memang HOT..duit dlm rumah sendiri pon dia kebas, berapa kali masuk kuar lokap. Dan aku membuat kesimpulan tel yang dia jual kat aku ni pon HOT jugak, jadi macam mana yer..aku nak pulangkan tak tau tuan..aku nak guna memang takde hati dah...yang arif bijak pandai pasal hukum hakam kat luar sana tolong bagi sajession please........

2 comments:

Su Hana said...

adoi la ...macam2..entahlah tie..nak ckp pun aku tatau..ko kena tanya ustaz lah klu nak tau lbh lanjut..

h4ni3 said...

adoiii
ada jugak spesies cenggini
hmm..nak buat camne ek.. rasanya kalau tak tau owner, simpan jer dulu kot. kalau ada yg bertanya, boleh la dipulangkan kat tuannya

Last Comment