Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Sunday, November 28, 2010

Crabstick popia

Gambar cilok dari blog ijan...

Terliur tengok popia kat blog  Ijan . Crabstick popia bunyi macam best kan harga pon amatlah berpatutan RM 3.50 = 20pcs. Minggu lepas  popia telah selamat sampai ke tangan saya (walaupun mengambil masa 2 hari utk sampai sebab masa van poslaju dtg mak x dengar dia bagi salam ) tapi popia masih berkeadaan baik.

Anak-anak suka sangat sebab sebelum ni saya wat popia penuh dgn sayur, tak pun wat popia cendawan... kali ni ada kelainan, makan tak payah cicah dengan sos pon bes.

3 comments:

kakpah said...

salam tie.. cuba buat popia taruk sosej. budak2 suka gak...

::Mamalyna:: said...

tq tie... anak2 memang suka..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hmmmmm sedap nyek...

Last Comment