Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Wednesday, October 27, 2010

Dikala aku boring...

Korang buat apa kalau takde kerja? dah siap korek bawah tray atas tray, bawah meja atas meja, masih takde kerja nak buat.

Kalau aku, aku ske buka googles image...aku suka google gambar buah yang takde dalam Malaysia. Aku xsited nak tengok cemana gambar buah yang fresh, gambar pokoknya..menegak ke melata. Biasanya kalo 'keluarga berry' yang kita biasa tengok kat sini yang dah diolah jadi jem kan.


 
Raspberry
Blueberry

Cherry
Strawberry ...
Cranberries
Kemunting (Ini pon boleh masuk dalam kategori berry aku rasa hehe)


kalau buah-buah macam plum, pear, kiwi tu aku takleh imagine pokoknya macam pokok rambutankah atau pokok langsat. So inilah hasil yang aku jumpa.Tak dapat pegang tengok gambar pon jadilah. Mana tau ada rezeki aku gi overseas amin..amin...amin... takde jakun sangat aku tengok pokok-pokok ni semua kan.

Plum
Pir

Peach
 
 Kiwi O.. tumbuhnya seperti anggur juga berjuntai
Persimon(pisang khaki)
Epal..yang ni ramai dah tgk kan..kat Malaysia pon ada..tapi aku blom penah sampai

Eh nak layan citer Tom Sawyer la plak. Dulu tak penah miss tengok citer ni.



*** Tq, sila datang lagi ***

5 comments:

Fieza79 said...

amboi..pg2 dh di jamu dgn buah buahan...

dasat nya smpai tk ada keje nk bt dah..tabik ni...

Pepel BoNda AmaNi said...

memang ko rajin kak...klu aku.bosan...layan fb la..hehehehhe

Ciklinn said...

wah shedappnyerrrrrrrr..... linn busan sbb takde masa nak berkhayal2... umar duklah nak berkelek..

~ Lady ell ~ said...

ya Allah..sedapnye kalo dpt santap semua2 buah tu..

M4M4 MY4 said...

meriah buah-buahan rasa nak masuk mulut ajek hehehe

wati3
http://www.wati3qv3.com

Last Comment