Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Sunday, October 31, 2010

3 ketul gambar jer

Ni jer gambar yang sempat ambik masa kat Nilai. Kat KL x ambik gambo lansung. Kamera henpon jer katanya kan, so mud nak bergambo pon habis bertempiaran lari.


Gambo kapet, gambo komfeter, gambo mat bangla dan tok sekh pon tak sempat ambik.

Gila murah la barang kat sini, kalo aku wat bisness ni gerenti buleh kayo haha.




Budak yang sangat hepi dapat naik bas
Mak budak yang tak selim-selim
Hujan renyai-renyai menyambut kedatangan kami

*** Tq, sila datang lagi ***

2 comments:

Jasfyra said...

suka wawa dpt naik bas..acik zura pun dah lama xnaik bas tau

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kat kl lagi ke kak???

Last Comment