Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Thursday, October 21, 2010

Alhamdulillah bertambah lagi usia

Nak tulis apa yer sempena besday yang ke 32 ni???

Pertama-tama sekali nak panjatkan kesyukuran pada yang maha Esa kerana memanjangkan usia saya hingga ke hari ini.

Moga Allah SWT mengurniakan saya kesihatan yang baik untuk saya meniti hari-hari mendatang.

Moga saya menjadi anak yang solehah, isteri yang patuh, Ibu yang penyanyang dan dijauhkan sifat-sifat panas baran :p

Moga diberi  rezeki yang halal, dikekelilingi kawan-kawan yang budiman,diberi ruang dan kesempatan untuk beramal selagi nyawa dikandung badan.

Ya, Allah buangkanlah sifat-sifat tercela yang ada dalam diri hambamu ini, gantikanlah dengan sifat terpuji, rendah diri serta jadikanlah aku antara hambamu yang bersyukur.

Ya Allah, sehingga ke hari ini (21.10.2010, jam 9.05 pagi) saya memaafkan segala  salah silap samada dikalangan adik beradik, saudara-mara dan rakan taulah yang mana  saya pernah berkecil hati dengan mereka. Saya maafkan samada mereka pernah menyakiti, mengumpat, mencaci dan menghina saya. Saya ingin mulakan awal usia 32 saya dengan hati  yang bersih tanpa sekelumit dendam.Saya juga mengharapkan rakan-rakan diluar sana samada yang pernah bersua atau hanya berkenalan di maya agar sudi memaafkan segala salah silap saya. Peace no war !!!

(Ops sekejap....terima panggilan dr Hubby ucap selamat Hari Lahir..dah pukul semilan baru nak wish ye sayang. Terima kasih Hby, dalam kekalutan kerja, byk masalah kat site ingat juga hari lahir binimu ini.)

Panjang plak entry lahir saya kali ni. Dan pastinya entry yang paling skema yang pernah anda baca dalam blog ni hehe.


 *** Tq, sila datang lagi ***

8 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie besday to u..hapie besday to u...hapie besday..hapie besday..hapie besday to u.....semoga panjang umur dan murah rezeki...*leh buat makan2 jemput kita skali taw..hahaha :P*

Fieza79 said...

epi besday yg ke-32...moga bertambah rezki dan usia...

nnt wat party...jemput ehh..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

SELAMAT HARI TUA kak.....kina doakan akk di panjangkan umok dan dimurahkan rezeki.

aminnn....

Jasfyra said...

selamat hari jadi kakak...hihi

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

hepi besday tie..syahdunya aku baca n3 ko kali ni.. aku pun minta maaf kalau ada salah silap ek...

KSWSK said...

selamat hari ulangtahun kelahiran ka..moga senantiasa dlm rahmat dan lindungan Allah..

Ruziawati Bukhari said...

happy birthday!

i muda dr u setahun.. lalalala

Tie-Ibu wawanisolehah said...

terima kasih pada kawan-kawan yang sudi mendoakan saya. Moga doa2 kalian dimaklbukan Allah.Amin
Umur hanya sempadan masa, amal dan jariah yang lebih utama..

Last Comment