Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Sunday, January 3, 2010

Majlis Perpisahan Wawa & Kawan2 Taska Permata

Khamis lepas adalah hari terkahir Wawa kat Taska Permata atau dulu dikenali dengan nama Taska Hadhari. kalo dah kat Ganu tu mmg tak lepas dari nama hadhari kan. Sedar tak sedar dah tiga tahun wawa kat situ.

Walaupun dari segi akademik tak nampak kemajuan sangat, tapi Alhamdulillah bab hafaz quran memang Ibu berpuashati.Terima kasih pada cikgu2 yang membimbing anak saya. Haruslah bagi hadiah pada cikgu kan ;P



CC utk kawan2 wawa, sempena hari last kat situ. CC ni Ibu oder kat http://ainahomebakers.blogspot.com.Gambar pon curi dari blog kak Na jer ;P


Wajah2 masa mula-mula masuk taska, wajib pakai baju kurung, kalo tak meraung tanak gi skul


Minggu ke2 dah mula senyum..gi Taska xnak naik kete, nak naik moto..terpaksalah beli helmet kecik


kenangan masa kat Taska Sambut Besday ke-2 , Auntie Ros sponsor kek


Besday ke 4 sambut kat taska gak..Masa tu ibu dlm pantang

2 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

waaa.tetibe lak teringat taska yang saye keje dulu..rindu..sumenye comel2 macam wawa

Maia said...

alahai..comei lah..

Last Comment