Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Wednesday, January 4, 2012

Pening




Ingatkan bila anak-anak dah masuk sekolah semuanya dah settle, tapi ada lagi perkara yang tak selesai. Wawa dengan masalah pengangkutan sebab bas dia boleh hantar masa balik jer, pagi tak sempat sebab bas tu dari paka (Lebih kurang 15km dari kerteh). Plak tu anak aku sorang jer duk area ni..alang-alang jer pakcik drebar bas tu nak masuk ambik. Aku ingat nak cari bas lain tapi Wawa plak taknak sebab bas lain rupa macam van, dia nak bas yang betul-betul bentuk bas..alahai anak.

Anis plak aku ingat dah settle, sebab aku hantar tadika yang sama dengan tahun lepas, tapi ada masalah juga rupanya. Tahun ni dia sorang je budak pompuan yang transit kat situ..4 orang lagi budak lelaki. kesian plak dia terkebil-kebil nak tunggu aku datang ambik pukul lima. Jadi jalan penyelesaian buat masa ini, aku hantar dia untuk sessi pagi jer. Pukul 1 aku ambik dia dan hantar rumah mak aku plak. Terkejar-kejar jugak aku jadinya.harap-harap turunlah berat badan aku nanti.

Dulu aku kata kat orang lain..alahai anak naik darjah satu jer pon, apa nak kecoh-kecoh,sekarang kena batang idung aku ..padan muka.

3 comments:

Irfa said...

emm..saya pun masih belum settle bab pengankutan anak no2 pegi dan balik skolah :(

anak kecik..masalah lain
anak besar lain punya mslh pulak

insya Allah moga dapat jalan penyelesaiannya

MAYA said...

tulah kan..risau pike hal anak2 nih..

macam2 masalah timbul.. semoga dipermudahkan ye kak ti..

Jasfyra said...

bertabah la yang..

Last Comment