Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Wednesday, April 28, 2010

Menang Contest..Haruslah canang seantero dunia kan

Hari tu joint contest yang dianjurkan oleh Pn Iza, tak sangka plak boleh menang. Pas joint contest tu lupa plak nak link Pn Iza, so tak taulah apa citer hinggalah Pn Iza sms mtk address sebab saya tak contact dia pas dia announce kat blog... Nasib baik Pn iza tak kasi hadiah tu kat org lain sebab saya cam x minat kan haha... padahal saya tersangatlah minat dengan beg bulu teddy tu tapi x tau dah menang ...
kengkawan seme..Pn iza ni memang ske wat contest..ni ada lagi satu contest yg dianjurkan oleh beliau..click sini untuk keterangan.


Nilah hadiah yang saya dapat (pic cilok dr blog Iza, harap Iza tak kisah ye :P)

6 comments:

Jasfyra said...

tahniah!!! lps ni leh masuk lg contest bnyk2

Puan Iza said...

ooo inilah dia hadiahnya yea.....

Agak2 berebut tak wawa dgn anis beg ni tie? hehehe

Tie-Ibu wawanisolehah said...

zURA...ni 1st time dpt hadiah dlm byk2 contest yg aku joint tau kihkih...

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Iza..dok terpikir gak tang tu..susah2 sgt bagi je kat solehah kiki

Su Hana said...

cutenya.... aku ni x penah join pun... haha teringin tp malas nak buat apa yg depa suh....

Unknown said...

tahnihah kak!! comel hadiah tu..

Last Comment