Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Wednesday, February 17, 2010

Di satu petang nan permai

Bawak anak dara ke taman permainan di Kemasik. Taman permainan ni kat tepi pantai kemasik yg pemes tuh, so sambil tengok anak2 bermain boleh jugak merasa angin pantai



1st time bawak ke playground kemain suka tgk kekanak bermain


Gambar solehah lagi...ni mulut sejemput ikut sapelah hehe


Gambar Solehah je yg banyak, Anis tak dapat nak snap, rancak sgt berkejaran


Dah la payah nak ambik gambar, dapat satu mata plak terpejam ..tepek jelah..

Sekian entry disatu petang nan permai..macam takde apa sangat nak apdet kan layan jelah hehe

5 comments:

Jasfyra said...

solehah..kamu sgt comel okeh..muka tu bam2,mulut lak cinonet..geram tgk..tie, anis nampak cam budak beso la..lain lak muka dia

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Tie to Zura..yang ooi tu bukan anis la..tu wawa ekeke

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

comelnya..pipii anak ko nih.. mcm kuih pau..hahaha

izz said...

alololo... tomeynye dak kicik tu.. santek gown kaler shocking pink dia tu.....=)

CatlinaFly said...

comelnye solehah..salam kunjungan balas :)

Last Comment