Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Wednesday, March 3, 2010

Port kegemaran & Pic Joke

Ni bukan port berdating ke apa ye, ni port kegemaran Solehah bermain.kalo cari kat mana2 takde jenguk je bawah meja gerenti ada dok meniarap atau terlentang kat situ. Stakat ni tak pernah lagi terhantuk ke apa tapi bila dia dah terror merangkak nanti kena perati sokmo lah. Tengok tu abis kain alas meja ibu ditariknya. Alahai Solehah Ibu cayang kamu banget.. muahhhh
Comeykan pakcik jangut ni lukis, sejibik muka dak 2 kenit ni hehe. Ni Solehah bambam tengah kontrol ayu

Ni plak dak Anis ngah wat muka sengal


Wawa wat muka geram ke apa tu ???

3 comments:

umminabilah said...

hehehe...solehah cari ape bawah meja tuh?? cute la lukisan2 tuh...

Emma said...

alahai solehah...sebijik cam razif dulu...suka dok tmpt2 gtu...biasanya sedar2 dah terlekat celah pintu atau bwh kerusi....

Mama Mya said...

solehah bam bam.. mama mya datang menjeguk sini :)

Last Comment