Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Monday, August 23, 2010

Alhamdulillah...

Prof Muhd Kamil, Kak Roza, Anis, Wawa & Saya.

Pernah tengok buku ini? saya hinggakan termimpi-mimpi nak dapatkan buku ni tau.

Semalam (21.8.10) merupakan hari yang sangat bermakna buat saya, tak pernah termimpi pun untuk bersua muka dengan
Kak Roza dan Prof Muhd. Kamil, pengarang Buku Travelog Cinta Abadi dan Travelog Haji yang menjadi 'hot seller' hinggakan saya cari di mana-mana tak jumpa. Mungkin itulah yang dinamakan jodoh, jika buku itu boleh saya dapatkan di mana-mana, maka semalam tidaklah terjadi pertemuan yang tak pernah pon saya 'termimpi' ini. Catatan penuh hikmah dari penulis

Boleh baca kisahnya
disini. Terima kasih Prof, Kak Roza, atas layanan mesra, hingga tak terasa 'jurang' antara kita. Terima kasih Kak Junita, Azlina (harap mereka juga membaca) selaku Tuan Rumah yang manyajikan kami nasi kerabu berlaukkan ayam berempah, daging bakar, ikan celup tepung, solok lada, telur masin lengkap dengan sambal tumis, sambal kelapa dan air lada. Tak lupa juga disertakan sekali ulam-ulaman sebagai pelengkap selera. Juga ada kuih bakar, air soya & laici juga buah dokong sebagai juadah pembasuh mulut. Alhamdulillah banyak saya makan hingga tak tertinggal walau sebutir nasi pun. Tak percaya? Silalah percaya. Terima kasih semua, Allah saja yang dapat membalasnya.
Sebenarnya atas meja tu penuh dengan lauk pauk, tapi yang tak kelihatan itu sebenarnya lebih manis dalam ingatan.


9 comments:

Roza said...

Assalamualaikum,

Semuga Allah memberikan kasih sayangnya kepada puan dan keluarga.

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Terima kasih Kak.Amin Ya Rabbal Alamin.

Junita Musliha said...

salam..
terima kasih jugak kerana sudi berbuke di rumah kami..jemputlah datang ke rumah lagi...

Fieza79 said...

nmpak dn terasa jelas keceraian itu..slmt berposa..!

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

al-hamdulillah ...dapat gak ko buku2 tu...aku ni dok ingat gak nak tlg cari tp x pegi2 lg ke kedai buku....

h4ni3 said...

seronoknya. nampak meriah..
sure jadi kenangan yg takkan dilupa sampai bila2 =)

hasma said...

buku tu buku keagamaan ke...sekarang nie takde masa nak baca buku...nak baca paper pun tak leh...baru selak mukasurat 2...afis pun duduk atas paper....

Liza Sakuri said...

sumanya ada hikmah di setiap sebalik kejadian tu kan tie.....

syukur, akhirnya impian tie tercapai

~~Ciklinn~~ said...

seonokkan bila kita jumpa dgn org yg kita nak sgt jumpa.... syukur impian akak tercapai..

Last Comment