Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Sunday, May 29, 2011

Saya akhirnya dilamar - Cikgu Shida 'ratu miming'

Dapat berita ni kat sini. Tak payah masuk Pilih kasih untuk jadi pelakon. Sape-sape yang ada bakat perperosok tu cuba-cubalah wat miming pastu uplaod kat youtube.Mana tau pasni ada produser ajak belakon . Macam Cikgu Shida ni, pelakon utama tau, bukan pelakun x-tra hehe.


PARIT: “Saya akhirnya ‘dilamar’ tetapi bukan daripada jejaka untuk dipinang, sebaliknya tawaran berlakon dalam sebuah telefilem,” kata ratu miming, Roshida Abd Aziz, 30, (gambar) atau dikenali sebagai Cikgu Shida yang kini popular di kalangan pelayar Internet tempatan apabila klip video miming diciptanya meraih populariti luar biasa selepas ditayangkan di laman web Youtube.



Cikgu Shida yang masih bujang dilamar sebuah syarikat perfileman baru-baru ini untuk berlakon dalam sebuah telefilem bertajuk ‘Cikgu Shida Cari Jodoh’ yang bakal ditayangkan pada Aidilfitri depan.

Telefilem 90 minit itu akan memulakan penggambaran Jumaat ini, dan paling menarik, Cikgu Shida akan tampil sebagai pelakon utama.










2 comments:

cHeQ_hAnYLL said...

bangga giler sebab saye dulu pun skolah kat parit jua adanya.hhee

Tie-Ibu wawanisolehah said...

ha,ah tumpang glamer kan..kenal tak cikgu shida ni?

Last Comment