Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Wednesday, April 20, 2011

nak lembu...

Sebenarnya aku bukan penggemar steamboat jadi aku tak tau apa 'design' terkini steamboat sekarang. Gi paso malam semalam ternampak design ni,anak-anak pon apa lagi xsited suruh beli. Memang ada macam-macam design ke sekarang? ke aku je yang tak tau??
Dua ekor anak bear. Kalu jumpa dek mak aku ni mesti dia ingat roba (sape x tau apa itu roba sila mesej ye

Tak sempat sampai rumah anak,anak dah bising...
"Ibu nak lembu......, Ibu nak lembu"

Xceli aku tak perati sangat masa beli tu, sekali bila buka bukan lembu daa...tapi bear. Comey plak aku tengok. Minggu depan nak gi lagilah kat gerai tu kot-kot ada design lain plak. Aku ske doremon harap-harap ada design doremon minggu depan..ngee!!!!




glitter-graphics.com

6 comments:

Jasfyra said...

comelnya weh..roba tu apa?rubber ke?

KSWSK said...

mcm ni senang la bebudak tu nak mkn..dorang kan perlu kan daya penarik tuk makan

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Zuera ~ pandai ko, roba tu rubber lah@getah pemadam ..kayo ro plak pembaris haha

Wawa ~ betul Wa. masing2 dok berebut nak makan yg tu jer

h4ni3 said...

comel laaa

tapi macam sayang lak nak makan.. hehehe

Puanbee2 said...

oh tak tahu gak design2 steamboat nih

Lagenda said...

wahhhhh..wlupun mak selalu gak layan steamboat tp x pernah plak jumpa design2 mcm raba tu!

Miahahahaha...

Last Comment