Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Tuesday, February 22, 2011

Bapat juga merasa BE










Kesian kan, orang lain dah berapa tahun dapat BE aku hari ni baru merasa  Walaupun baru ada satu BE dan income baru rm 0.20 tapi syukur alhamdulillah. Dulu jakun jer cemana rupa BE tu . Aku rasa silap aku gak nape nuffnang baru kasi BE. Sebelum ni aku hanya install satu je nuffnang tu pon kat sidebar.Tuk header dan between entry aku tak reti. Dulu ada kawan penah install tapi sekali aku tukar template blog habis hilang. Nak mintak dia buatkan balik malu la pak.

Ada gak aku tanya kawan2 yg dah pernah merasa BE ni, pasal sampai skrg aku tak dapat. Tak terfikir plak sebab-musabab di atas tu.

Hari ahad baru ni aku dok godek2 cara pasang 3 nuff dan setelah berhempas pulas berjaya lah jugak. Senang jer rupanya nak cari tempat tuk copy paste code tu..just click ctrl+f. Sebelum ni bende ni lah yg jadi masalah sebab aku pening tengok byk sgt coding. Sekali bila dah reti buat aku rasa nak volunteer pasang nuff kat blog kawan2 plak hehe.

4 comments:

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

baguslah macam tu . hehe . dulu pun terkial-kial gak macamana nak pasang iklan kat header ngan between post tu . hehe . sekarang tau dah .

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

baguslah macam tu . hehe . dulu pun terkial-kial gak macamana nak pasang iklan kat header ngan between post tu . hehe . sekarang tau dah .

ziela said...

nnt leh buat untk aku ye tie.. aku kan bdk2 baru blajar....

h4ni3 said...

blog kite takde BE pun
huhuhu
mula2 cam sedey gak.. lama2.. ah, lantak lah.. hehe

Last Comment