Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Thursday, May 6, 2010

Orang pompuan pon kena tau pasal kete

Betul tak statment saya kat atas tu..nak2 kalo korang pakai kete asing2 dgn hby..dengan kata lain sorang sebiji kete. kalo share kete haruslah dia je yg take care seme kan, ni. tetiba plak saya kuar topik kete hehe..

Alkisah isnin br ni kete saya wat hal...elok je pas beli ayam & taugeh nak wat kuetiau sup, kuetiau & bhn lain tak bli sebab dah ada kat rmh, tetiba kete xleh stat. Nasib baik masa tu adik saya ada..kalau tak mati kutu. call Hby cam biasa dia sedang beriadah, so call abang sorang lagi suh dtg ingat masalah bateri, so suruh bawak ngecas bateri x tau org panggil apa hehe...pas cas x idup gak..so bawak ke workshop..semalam workshop call katanya timing belt putul..rim bengkok la..itu ini..katanya repair kena kat 2k...

2 comments:

Ja said...

kalau dah putus memang beribu la jawabnya nak tukar baru. dan saya sokong, orang perempuan yang guna kereta harus tahu tentang itu. pernah kena tayar pancit banyak kali time hubby takde..seksa...

Mommyyus said...

nama alat itu ialah JUMPER..betul tak?

Last Comment