Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Wednesday, December 23, 2009

Power Puff Gurl Ku

Dok belek hp, nampak cam banyak lagi pic cikenit yang tak berupload.nak tepek kat mana lagi kalo bukan kat blog kan.So tepek jelah ..nanti kalo rindu-rindu buka je blog..owh rindu polak kat anak2...tengah buat apa agaknya solehah, biasa time gini dia tido.Wawa dan Anis mesti tgh memain kat taska dia ni, tak pun tgh belajar..or tgh kaler2...alahai alangkah bestnya kalo tak kerja..tengok anak-anak membesar depan mata.Huhu melalut plak


Anak dara sulong..ada iras2 ibunya tak hehe


Anak dara no 2..walaupun dan slim melim tetap jugak nak excercise huhu


Anak dara no 3.. Si bambam ni patut jugak kalo nak kena diet..tak larat dah ibu nak dokong


Panggil dia budak popcorn okey..sangat ralit belek popcorn yang kalerful ni..kalo mengamuk bagi je popcorn terus jadi angle hihi

3 comments:

Maia said...

comei..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

tie...bam bam nya si bongsu... mesti sedap dipeluk..aku pun rindu kt maryam

Jasfyra said...

eeiii,geram aku tgk si kenit tu..kalo peluk kuat2 pastu cium best tu

Last Comment