Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Monday, December 21, 2009

Majlis hafaz Muqaddam kanak-kanak 4 tahun tadika YPKT

Anak aku kecik2 dah dapat sijil.Aku dulu umur 12tahun baru dapat sijil..tu pun sijil UPSR.Sijil tadika aku takde sebab aku sekolah tak habis haha..

Hari sabtu baru ni aku anak beranak ke stadium tertutup Sultan Mizan di Gong Badak, ni 1st time gi haha wat malu je kan.Nak bgtau gak ni masjid Kristal pon ku x pernah sampai lagi haha.

Tengok gambar jelah yer, malas plak nak tulis

Nak masuk stadium

bergambar dgn YB yg x ensem huhu

hafiz & hafizah kecil

Maknya nak enterprame gak..awat muka aku serius

2 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

ala cutenya anak ko... aku dah penah msk dah masjid tu...bulan 3 ari tu... kecik je dlm dia kan..

ibu 2AZ said...

pandai dah kakak ye..best kan dgr dorang m'hapal nih..sora kiut2 tuh..hehe

Last Comment