Derma palestine

glitter-graphics.comhref="http://dermapalestin.blogspot.com"> style="border: 0px solid ; width: 100px; height: 130px;" alt="dermapalestin" src="http://1.bp.blogspot.com/_Vm973LUvZDM/SSDqDx9PctI/AAAAAAAABCc/NeRE2IvJxuI/s320/logo.jpg">>

click sini gak ye

Nak cari apa? taip jer

Kawan Seperjuangan

Wednesday, December 14, 2011

Misteri darah dalam kereta...

Tengahari tadi aku balik rumah mak, ambik wawanis pastu balik rmh sendiri plak. Hari ni mood adalah rajin, jadi aku pon sediakan bahan untuk masak malam nanti. Bersihkan ayam, udaang, sotong, pastu siang siap-siap carrot, cauliflower, babycorn, saderi, cuma tomato tak potong lagi. Boleh agak aku nak masak apa?? yes betul aku nak masak tomyam. Ada sesiapa yang jawab dgn betul, nanti claim hadiah ye hehe...

Kul 2 masa nak hantar balik wawanis rumah tok dia, Anis ternampak darah atas plastik serek(plastik bag) kat tempat buh kaki seat depan. Masih baru sebab nampak cair je darah tu. Puas aku pikir darah apa. Sampai aku masuk opis tak dapat jugak jawapan. Aku mula pikir yang bukan-bukan,. Tak senang duduk plak aku. Kalau epal ker..atau buah manggis takde aku serabut sangat. Tiba-tiba baru teringat, sebelum balik tadi aku gi pasar beli ikan kembung yang mak aku pesan. PEK! tepuk dahi sendiri. 

Sebenarnya aku takde modal nk update blog.nak tepek gambo malas plak, padahal gambar berkepuk.

Last Comment